We gaan naar Zuid Amerika!!!!!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lesley Lotte - WaarBenJij.nu We gaan naar Zuid Amerika!!!!!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lesley Lotte - WaarBenJij.nu

We gaan naar Zuid Amerika!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Lesley

05 Augustus 2012 | Nederland, Dordrecht

Hoiii,

Lotte en ik gaan 3 maanden rond reizen door Zuid Amerika, je kan ons via deze website volgen!

Liefs,
Les & Lot

  • 05 Augustus 2012 - 19:24

    Test2:

    Ja hoor, het testen ging goed (-;

  • 05 Augustus 2012 - 20:09

    Gerjan:

    He leuk Les ik ga je zeker volgen

  • 06 Augustus 2012 - 00:54

    Truus Van Dillen :

    Het is gelukt leuk dat jullie er waren Gr. Truus

  • 26 Oktober 2012 - 13:29

    Arie:

    Les en Lot,

    Heel veel plezier, heel veel ervaringen en een goede reis toegewenst!
    Hoop jullie begin volgend jaar weer gezond en wel te mogen zien.

  • 29 Oktober 2012 - 12:52

    Flor Verhey:

    Leuk, ik ga het zeker volgen, met de kaart erbij. Let op: bij Arthur werkt de maillijst niet goed; er blijken geen mailtjes te komen als hij een verslag plaatst. Maar ik kijk regelmatig hoor, want ik wil niets missen!

  • 29 Oktober 2012 - 12:52

    Flor Verhey:

    Leuk, ik ga het zeker volgen, met de kaart erbij. Let op: bij Arthur werkt de maillijst niet goed; er blijken geen mailtjes te komen als hij een verslag plaatst. Maar ik kijk regelmatig hoor, want ik wil niets missen!

  • 31 Oktober 2012 - 15:43

    Sprockel:

    Joepie!!

  • 01 November 2012 - 11:11

    Harma:

    Hoop dat je een geweldige reis hebt. Wens jullie een "the time of your life" ervaring. We gaan jullie hier graag volgen en meeleven. Doei, safe travels, kali taxidi, buen viaje, goeie reis! Dikke smok, T&H

  • 01 November 2012 - 13:32

    Thea:

    Lotte en Lesly,

    onze wens: een héél mooie reis !
    thea

  • 01 November 2012 - 13:32

    Thea:

    Lotte en Lesly,

    onze wens: een héél mooie reis !
    thea

  • 02 November 2012 - 18:38

    Desiree:

    Lieve broer en (schoon)zus,
    Een hele fijne reis toegewenst! Ik ga jullie ontzettend erg missen maar vind het wel super tof dat jullie dit samen gaan doen! Let goed op elkaar dan zorg ik voor de rest van het gezinnetje. Alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! Vergeet me vooral niet te missen :( Tot morgen en dan tot over 3 lange maar ik hoop snelle maanden!! Dikke kus en een knuffel van Desiree en Youssef natuurlijk! <3 i love you!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Reis Zuid Amerika

Lotte en ik gaan samen 3 maanden rond reizen door Zuid Amerika

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2013

Buenos Aires

08 Januari 2013

Pucon

29 December 2012

Het einde van de wereld!

11 December 2012

Bolivia

02 December 2012

Copacabana, Bolivia
Lesley

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 33000

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 28 Januari 2013

Reis Zuid Amerika

26 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: